Nova co-edició: Guía Práctica de Derecho Procesal Civil - 2ª Edició

Nova co-edició de la monografia de l'editorial la Ley  "Guía Práctica de Derecho Procesal Civil (2ª Edició)" amb una promoció especial per a col·legiats ICAVOR.

Aquesta segona edició de la guia ha estat actualitzada amb les últimes novetats normatives introduïdes pel Real Decreto-Ley 6/2023, que inclou mesures urgents per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència en l'àmbit del servei públic de justícia, la funció pública, el règim local i el mecenatge. Així mateix, incorpora nova doctrina jurisprudencial que actualitza o substitueix les resolucions prèvies superades pels nous pronunciaments judicials.

El llibre està estructurat en sis apartats que tracten una àmplia varietat de qüestions processals, com ara:

• Judici Ordinari i Judici Verbal Comú (incloent desnonaments, interdictes i sol·licituds d'aliments).
  • Processos Especials (capacitat, filiació, matrimoni i menors).
  • Divisió de Patrimonis (formació d'inventari i liquidació de béns).
  • Processos Monitori i Canviari.
  • Processos d'Execució.

Cada apartat segueix una metodologia de pregunta/resposta, amb cites jurisprudencials per a la resolució de cada qüestió plantejada.

Preu: 48€ (IVA inclòs) Aprox. 400 pàgines.

Disposeu fins el dia 9 d'octubre per sol·licitar l'obra.

Aprofita aquesta promoció exclusiva per a col·legiats ICAVOR i actualitza els teus coneixements en dret processal civil!

+ Fes ara la teva reserva