Vols exercir l'advocacia real? El Curs de Pràctica Jurídica Online ICAVOR 2024/25 és per a tu!

Vols exercir l'Advocacia? Aquest és el teu curs! La nostra Escola de Pràctica Jurídica (EPJ), homologada pel CGAE i el CICAC, ofereix formació integral i online, habilitada per accedir al Torn d'Ofici segons la normativa vigent. Amb més de 25 anys d'experiència, oferim una formació pràctica amb suport continuat dels nostres professors.

Inscripcions obertes. Comencem el 24 de setembre.

10% de descompte si t'inscrius a les 4 modalitats, més un 5% de descompte addicional si ho fas abans del 10 de setembre.

+ Accedeix al programa complet i aprofita aquesta oportunitat. Inscripcions obertes!