Convocatòria de 6 places per cobrir el servei d’intermediació en deutes de l’habitatge (SIDH)
- Darrera actualització el 12 Novembre 2024
- Vist: 18
Es convoca 6 places per atendre el Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH): una a Sant Celoni, una a Mollet de Vallés, una a Caldes de Montbui, una a Cardedeu, una a Granollers i una al Consell Comarcal, en el període comprès entre Gener 2025 a Desembre 2025.
La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.
La persona seleccionada haurà d'assistir a un curs de preparació per la gestió del Servei.
REQUISITS:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. No estar inscrit en altre Servei d'Intermediació en Deute d' Habitatge.
4. Estar al corrent de les càrregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de responsabilitat civil, amb un capital assegurat mínim equivalent al que en cada moment inclogui les condicions bàsiques de la pòlissa oferta pel Col·legi (Cal aportar darrer rebut, i acreditar condicions en cas de no tenir la pòlissa del Col·legi).
6. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social (Aportar darrer rebut).
7. Acreditar experiència en l'àmbit de l'assistència jurídica gratuïta i en matèria d'habitatge.
8. Els lletrats i les lletrades seleccionades hauran d'assistir a les formacions relacionades amb els objectius del servei que siguin organitzades tant per OFIDEUTE com per la Diputació de Barcelona, o conjuntament. El temps d'assistència a aquestes formacions, podrà ser compensat amb l'equivalent en hores tant de gestió com d'atenció al SIDH, sempre i quan l'advocat/da comuniqui prèviament a la persona referent del SAC quin o quins dies no assistirà al servei perquè ho compensa amb hores de formació.
9. Els lletrats i les lletrades seleccionades hauran d'atendre i actuar en la llengua que esculli el ciutadà que accedeixi al SIDH, d'entre les dues llengües oficials a Catalunya.
10. Un cop realitzada la prova escrita, en finalitzar, tindrà lloc una entrevista personal amb el Diputat del Torn d'Ofici.
11. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.
12. En funció de les necessitats del servei i seguint indicacions de la Diputació, potser que les hores assignades puguin variar a l'alça o a la baixa, segons s'estimi convenient.
13. Presentar les instàncies fins a les 15 hores del dia 22 de novembre 2024 amb indicació voluntat de concórrer plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
14. El dia 28 de novembre del 2024 a les 16:00 hores a la seu del Col·legi al carrer Llevant, 2 de Granollers, tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici
FUNCIONS:
Aquest Servei s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la hipoteca i/o lloguer i que preveuen que no ho podran fer.
El lletrat/da ha d'informar, assessorar i mitjançar amb les entitats financeres pel manteniment de l'habitatge per part de la persona propietària i el seu nucli familiar. Es fa extensiu a les persones que es troben en situacions precàries davant contractes de lloguers que no poden assumir pagament davant les entitats financeres.
HORARIS ATENCIÓ PÚBLIC, no s'inclou hores de gestió (pendents consensuar 2025, poden estar subjectes a variacions)
Mollet: Dilluns de 8:00h a 14:00h, dimecres de 15:00h a 18:00h i divendres de 9:00 a 13:00h.
Granollers: Dimecres de 8:00h a 15:00h i divendres de 8:00h a 14:00h.
Sant Celoni: Divendres de 8:00h a 15:00h.
Caldes de Montbui: Divendres de 10:00h a 14:00h (4 divendres al mes).
Cardedeu: Divendres de 9:00h a 12:00h.
Consell Comarcal: Dilluns de 8:00h a 15:00h i Dimecres de 14:30h a 19:30h.
CONDICIONS ECONÒMIQUES:
El preu hora de prestació de servei és 37,50€ bruts.
Cada final de trimestre el lletrat realitzarà Certificat i Memòria Justificativa, segons model vigent, corresponent a les hores prestades de servei a ICAVOR.
El lletrat/lletrada elaborarà una Memòria Justificativa de l'Activitat i una Memòria Econòmica en un termini com a màxim de 1 mes, comptador a partir de la finalització del Servei.
El Col·legi liquidarà els imports meritats al lletrat/da un cop abonats per part de l'Administració Pública corresponent, prèvia validació del Certificat d'hores efectivament realitzades.
COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Roger Subirana i Martos