Convocatòria per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació en habitatge a Granollers
- Darrera actualització el 19 Octubre 2021
- Vist: 633
La Junta de Govern, amb data 8 d'octubre de 2021, ha resolt: Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament d'Intermediació Hipotecà ria (OFIMEH) a Granollers, des de l'1 de gener de 2022 fins al 31 de desembre de 2022.
Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat serà de 12 hores mensuals, en franja de matins/tardes , a prestar des de l'1 de gener de 2022 fins al 31 de desembre de 2022 (excepte mes d'agost). El número d'hores previst pel perÃode corresponent a 2022 és de 135 hores.
La plaça queda condicionada a l'aprovació de la subvenció de l'entitat pública atorgant.
FUNCIONS
L'objecte d'aquest servei és l'Assessorament i d'Intermediació en Habitatge, adreçat a persones, famÃlies o unitats de convivència empadronades a Granollers i propietaris/à ries de l'habitatge habitual a Granollers consistent en:
- Assessorar davant un nou contracte, sigui d'hipoteca o de lloguer, de l'habitatge principal per informar envers la idoneïtat de les seves clà usules.
- Assessorament i mediació adreçat a les persones o famÃlies amb dificultats que es trobin en processos d'execució hipotecaria o demanda judicial per manca de pagament del lloguer. L'objectiu es evitar els llançaments i trobar solucions efectives que permetin el manteniment de l'habitatge. S' intermèdia entre les famÃlies i els propietaris, en cas de lloguers, o les entitats financeres en cas d'hipoteques.
- Assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica de les llars
REQUISITS DE PARTICIPACIÓ
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mÃnima de TRES anys com a lletrats residents
2. Tenir despatx obert al partit judicial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les cà rregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
4.Acreditar disposar de pòlissa de RC. (Aportar darrer rebut)
5. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
6. Presentar les instà ncies fins a les 14:00 hores del dia 9 de novembre de 2021 amb indicació voluntat de concórrer plaça esmentada i amb la documentació justificativa dels requisits anteriors per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
7. El dia 11 de novembre de 2021 a les 16:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
CONDICIONS ECONÃ’MIQUES
L'import a percebre és de 35€/hora bruts (retenció 15% IRPF -exempt d'IVA).
El lletrat/da factura directament a l'Ajuntament de Granollers .
COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Sra. Dolors Salazar