Convocatòria per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació en habitatge a Bigues Riells
- Darrera actualització el 08 Octubre 2021
- Vist: 572
Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament d'Intermediació Hipotecaria a Bigues i Riells, des de l'1 de novembre de 2021 fins al 31 d'octubre de 2022.
REQUISITS DE PARTICIPACIÓ
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de tres anys, i en un mínim de dues àrees, essent una civil.
2. Tenir despatx obert a l'àmbit territorial del Col·legi.
3. No estar inscrit/a en altre Servei d'Intermediació en Deute de l'Habitatge/ Orientació Jurídica
4. Estar al corrent de les càrregues col·legials i no tenir expedients disciplinaris oberts.
5. Acreditar disposar de pòlissa de responsabilitat civil. (Cal aportar darrer rebut)
6. Acreditar estar donat/da d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Cal aportar darrer rebut)
7. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 13 d'octubre de 2021 per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .
8. El dia 15 d'octubre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant,2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, opcionalment, una entrevista personal amb la Diputada del Torn d'Ofici.
9. Els candidats/tes escollits seran informats personalment.
10. Addicionalment es valoraran aquelles sol·licituds que no hagin prestat el servei amb anterioritat.
FUNCIONS
L'objecte d'aquest servei és l'Assessorament i d'Intermediació en Habitatge, adreçat a persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Bigues i Riells i propietaris/àries de l' habitatge habitual a Bigues i Riells consistent en:
• Assessorar davant un nou contracte, sigui d'hipoteca o de lloguer, de l'habitatge principal per informar envers la idoneïtat de les seves clàusules.
• Assessorament i mediació adreçat a les persones o famílies amb dificultats que es trobin en processos d'execució hipotecaria o demanda judicial per manca de pagament del lloguer. L'objectiu es evitar els llançaments i trobar solucions efectives que permetin el manteniment de l'habitatge. S' intermèdia entre les famílies i els propietaris, en cas de lloguers, o les entitats financeres en cas d'hipoteques.
• Assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica de les llars
HORARIS:
Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat/da serà de 6 hores mensuals, en franja de matins/tardes , a prestar des de novembre de 2021 fins l'octubre de 2022 (excepte mes d'agost). El número d'hores previst pel període corresponent a 2021/2022 és de 66 hores.
CONDICIONS ECONÒMIQUES:
L'import a percebre és de 35€/hora bruts (retenció 15% IRPF -exempt d'IVA).
Cada final de TRIMESTRE el lletrat/lletrada presentarà CERTIFICACIÓ corresponent a les hores prestades de servei ICAVOR.
El Col·legi liquida els imports corresponents al lletrat/lletrada un cop aquests son abonats per l'Ajuntament.
El lletrat/lletrada elaborarà una Memòria Justificativa de l'Activitat i una Memòria Econòmica, en un termini com a màxim de 2 mesos, comptadors des de la finalització Servei.
COMISSIO DEL TORN D'OFICI
Dolors Salazar