El TS rebutja anul·lar una hipoteca multidivisa a un client expert en aquest tipus d'hipoteques

Ã’rgan: Tribunal Suprem. Sala del Civil
Data: 30 de juny de 2015
Sección: 991
Núm. de Recurs: 2780/2013
Núm.  de Resolució: 323/2015
Ponent: RAFAEL SARAZA JIMENA

Resum: La sentència indica que aquesta infracció del banc del deure informar no comporta per si sola la nul·litat de ple dret del contracte, sinó que ha de comprovar-se un error que viciï el consentiment.

La sentència afegeix, no va existir error que viciés el consentiment, doncs d'haver concorregut error, "la qual cosa és més que improbable a la vista de la seva qualificació professional i de les comunicacions escrites que va mantenir amb l'entitat financera demandada..."

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència [pdf 80kb]