Sentència TS sobre la difusió d'un vídeo íntim sense consentiment.

Órgan: Tribunal Suprem. Sala del Penal
Data:  27 de maig de 2015
Núm. de Recurso: 1805/2014
Núm. de Resolució: 310/2015
Procedimient: PENAL
Ponent: ANDRES MARTINEZ ARRIETA

Resum:  El Tribunal Suprem condemna als acusats per un delicte de descobriment i revelació de secrets per difusió a terceres persones, sense consentiment, d'un vídeo íntim trobat a la paperera de reciclatge d'un ordinador. La gravació es va enviar per correu electrònic, còpies de CD-Rom, enviat a L'EMULE i servidor FTP.

Servei de Biblioteca #bibliotecaicavor

Descarregar sentència [pdf 66 kb]