Taula rodona: "La funció de l'advocat i el mediador a les execucions hipotecàries arran de la modificació del codi de consum de Catalunya".

Es lliurarà un certificat d'assistència

PONENTS: Sr. Carles Garcia Roqueta, Advocat del Col•legi d'Advocats de Barcelona, Mediador i Àrbitre de Consum i Sr. Jesús Maria Sánchez Garcia, Advocat del Col•legi d'Advocats de Barcelona.
Dia: 11 de febrer de 2015(dimecres)
Hora: de 19:00 a 21:00h
Lloc: Seu del Col•legi (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers) Aforament limitat
Preu: 5€ col•legiats CICAC, videostreaming-internet 10€ (Preus col•legiats CICAC) i altres (20€)

Modalitat: Presencial i videostreaming/internet.

Inscripcions: