Jornada: Protecció de les Víctimes de Tràfic d'Éssers Humans a Catalunya

Us informem que des del Consell dels Il•lustres Col•legis d'Advocats de Catalunya, juntament amb l'ACNUR i SICAR_cat s'ha organitzat una Jornada, dirigida molt especialment als professionals de l'advocacia dels torns d'ofici sobre la Protecció de les Víctimes de Tràfic d'Éssers Humans a Catalunya, per el proper 26 de novembre de 2014.

En els darrers tres últims anys, tant l'Estat espanyol com el govern de Catalunya han aprovat un seguit d'instruments i mesures vinculades amb la protecció i atenció de les víctimes del tràfic d'éssers humans amb fins d'explotació (TEH), així com per a les persones que cerquen protecció Internacional.

Adoptat mitjançant acord el 28 d'octubre del 2011, es va aprovar el Protocolo Marco de Protección de las Víctimas de Trata de Seres Humanos, que posteriorment es va adaptar a Catalunya a través del Protocol de Protecció de les Víctimes de Tràfic d'Éssers Humans a Catalunya, aprovat per Acord de Govern el passat 17 d'octubre del 2013. I a més, el 28 de gener del 2014 es va aprovar el Pla de Protecció Internacional de Catalunya.
L'objectiu d'aquesta jornada és centrar l'atenció en espais especialment vulnerables on hi tenen un paper rellevant: centres d'internament d'estrangeria, presons, aeroports i ports. Espais on es tendeix a situacions de revictimització tant de presumptes víctimes de TEH, com de possibles sol•licitants d'asil.

Aquesta conferència és GRATUÏTA i només s'oferirà en format PRESENCIAL a la Seu de la Direcció General per a la Immigració (Carrer Calàbria núm. 147).

Per més informació:

Descarregar programa.