Formació Xarxes Socials per advocats: Linkedin, Twitter i Facebook

Els últims anys d'Internet les xarxes socials han guanyat un munt d'usuaris, revolucionant les nostres vides fins a tal punt que és estrany conèixer algú que no et digui que està en el Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Google Plus, Pinterest, Youtube, Flickr, etc...

Aquesta proliferació de les xarxes socials ha atret a empreses i organitzacions de tots els sectors econòmics, que han vist en elles un nou canal de comunicació amb els seus clients, així com una manera de fer màrqueting i promoure la seva imatge de marca.

Les xarxes socials són també són eines molt útil pels advocats. És per això que des del Col·legi hem impulsat aquests tallers de formació, per aprendre el funcionament de les 3 de les xarxes socials més importants: Linkedin, Twitter i Facebook.

Per a la realització d'aquesta formació no és necessària tenir coneixements previs.

Programa:

Si es realitzen el 80% dels tres tallers en global, s'entregarà un Certificat acreditatiu de la realització del curs. En apuntar-se els 3 tallers disposareu de descompte.

Títol: Formació Xarxes Socials per advocats: Linkedin, Twitter i Facebook.

Lloc: a la seu del Col·legi de Granollers (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers)

Modalitat: Presencial, videostreaming/internet.

Preu: 7 € per jornada taller, 14 € per 2 jornades i 12 € per les 3 jornades taller. (Advocats i alumnes de l'EPJ Granollers). 10 € per jornada taller, 20 € per 2 jornades i 15€ per 3 jornades. (Altres).

Data: 11, 18 i 25 de novembre (dimarts).

Horari: 16:00 a 18.30h

Ponent: Maria Rojas. Enginyera de telecomunicacions especialitzada en Marketing Online. Co-foundadora de Nautta SCP, empresa que es dedica tant a l'assessoria i formació digital, com a l'execució de estratègies de marketing per petites i mitjanes empreses. Llarga trajectòria docent formant a comerciants i empreses, i com a professora associada a la UPF (>10 anys). Post-grau en Xarxes Socials i Community Management a la BES La Salle.

Tallers:

1.- Linkedin per advocats

- Xarxa de professionals

- Més visibilitat de la nostra "marca" personal

- Construcció de reputació

- Cerca de feina/professionals - Anuncis

- Comptes gratuïtes i Premium

DATA: 11 de novembre

HORA: 16:00 a 18.30h

2.- Twitter per advocats

- Escriptura a Twitter

- Fidelització

- Creació de comunitat

- Potent mitjà de comunicació

- Funcionament, comptes i pràctiques d'empreses

DATA: 18 de novembre

HORA: 16:00h a 18.30h

3.- Facebook per advocats

- Perfils personal, grups i pàgines de fans

- Funcionament bàsic

- Fidelització, comunitat i mitjà

DATA: 25 de novembre

HORA: 16:00 a 18.30h

Modalitat: Presencial o per videostreaming/internet.

Inscripcions: