Convocatòria pràctiques del curs d'especialització lletrada en Dret Penitenciari

Convocatòria per a realitzar les pràctiques dirigides a l'alumnat del "Curs d'especialització lletrada en Dret Penitenciari".

Es convoca una plaça per realitzar les pràctiques en la que el/la ponent haurà de resoldre dubtes i explicació de casos pràctics a l'alumnat. Es realitzaran dues sessions pràctiques de tres hores cadascuna (total 6 hores). Les pràctiques es realitzarien els dies 30 d'octubre (dijous) i 4 de novembre (dimarts) de 2014, de 15:30 hores a 18:30 hores. Els honoraris per realitzar les pràctiques són a 75.-€/hora bruts (total pràctiques 450.-€ bruts).
Els interessats/des hauran de complir els següents requisits: Ésser lletrat/da del torn d'ofici de penitenciari amb una antiguitat mínima de cinc anys i haver defensat un mínim de 10 casos.

Les instàncies es presentaran juntament amb el CV i fins a les 20:00 hores del dia 2 d'octubre de 2014 a la Secretaria del Col•legi, per mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per fax: 93 879 14 38.
Els candidats/tes escollits seran informats personalment.

Rebeu una cordial salutació

Formació Continuada