Vídeo de la conferència de Seguretat a Internet per advocats.

Us presentem l'inici de la conferencia sobre Seguretat a Internet per Advocats  a càrrec de Genís Margarit (Enginyer de Telecomunicacions) que es va celebrar el passat 14 de juliol de 2014 a la seu del Col•legi d'Advocats de Granollers. Introducció de Maria del Carmen Martínez Hinarejos responsable de Formació ICAVOR. El vídeo són els primers  35 minuts  de les 2 hores que va durar la conferència.

Introducció:

La seguretat s'ha convertit en la paraula de moda del món digital gràcies a fets com: publicació de registres telefònics, revelacions d'espionatge, o el cas NSA que continuen sent notícia. Però el furor d'aquests esdeveniments amaga el fet de que la gestió estratègica de la informació és un element central de tota activitat, des del manteniment de relacions professionals fins a la protecció de documents confidencials o exclusius.
El que ha canviat en els últims 20 anys són els mecanismes i les "configuracions per defecte" en els mètodes de comunicació d'informació. La adaptació a aquests ambients actualitzats és essencial per portar a terme les feines essencials, el treball d'investigació i de vigilància de l'advocacia.

Documentació:

Accediu a la documentació del a conferència