Conferència: "La suspensió del llançaments en els procediments d'execució hipotecària. Requisits i supòsits pràctics"

generic formacio sala

Conferència:  "La suspensió del llançaments en els procediments d'execució hipotecària. Requisits i supòsits pràctics"
Ponents: Sr. Eduardo Pastor Martínez, jutge del Jutjat de Primera Instancia 5 de Granollers i el Sr. Jordi Ponce García, educador social, Cap de Servei dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Granollers..
Dia: 31 de març de 2014 (dilluns)
Hora: de 19:00 a 21:00h
Lloc: Seu del Col•legi (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers)

Preu: Gratuït (Presencial), videostreaming-internet (10€), i altres (20€) (aforament limitat)
Modalitat: Presencial

Inscripcions:  https://docs.google.com/a/granollers-advocats.com/forms/d/1RV-sICFYIEt0RRzHpd5pL7Dyu5sLqPzJkikB8WUVpzI/viewform