Us informem que el Col•legi d'Advocats de Reus ha organitzat el Curs sobre "Resolució paccionada de conflictes en el medi rural; una nova oportunitat a l'empara de la legislació actual", adreçat a tots els advocats-mediadors, que hagin superat la formació civil que va introduir la Llei 15/2009, de 22 de juliol , de "Mediació en l'Àmbit de Dret Privat", així com del recent Real Decret-Llei 5/2012, de 5 de març, de "Mediació en Assumptes Civils i Mercantils".

Aquest Curs estarà homologat pel Centre de Mediació Privat de Catalunya.

El inici del mateix està previst pel proper dia 23 de Gener. La seva durada és de 12 hores, distribuïdes en 3 sessions (23, i 29 de gener i 5 de febrer) i, els preus són:

Presencial Col•legiats REUS: 60,00 €
Presencial no col•legiats REUS: 75,00 €
Videostreaming col•legiats CICAC: 90,00 €

Us adjuntem enllaç de la pàgina web del CICAC .

El Consell dels Il•lustres Col•legis d'Advocats de Catalunya, només fa difusió del curs i el seguiment de les inscripcions per videostreaming.
- Si l'alumne ho segueix per videostreaming no es pot certificat l'aprofitament.
- Si l'alumne ho segueix per videoconferència presencial al Col•legi d'Advocats , serà la seu del Col•legi on el realitzi, qui haurà de recollir les assistències, facilitar-ho a Reus i, serà llavors quan, li servirà com a formació continuada de mediació, SI JA ÉS MEDIADOR. Al Col•legi d'Advocats de Granollers no podrà fer-se per videoconferència, per coincidir amb la Taulà/debat.
- Si l'alumne NO ÉS MEDIADOR encara que ho segueix per videoconferència i la seu del Col•legi reculli les assistències, no li servirà com a formació continuada, ni de mediació ni de formació dins la professió, perquè el CICAC no ha homologat el curs.

Descarregar programa [pdf 61 kb]