Curs de Mediació Mercantil

Us adreçem la pre-inscripció per al curs de Mediació Mercantil que tindrà lloc a la seu del nostre Col•legi.

El curs està adreçat per tots els interessats.

Durada del curs: 24 hores
Horari: de 16:00h a 20:00h
Dia: divendres (7, 14, 21, 28 de febrer i 7 i 14 de març).
Lloc: Seu del Col•legi d'Advocats de Granollers (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers)
Preu: 190€ (1r pagament a l'inici curs, 50% i 2n pagament al termini 50%).

El curs habilita a inscriure's al registre del Centre de Dret Privat de Catalunya a tots aquells que tinguin formació homologada pel Centre.

Per fer la pre-inscripció: envieu un mail aAquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.%20"> Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per fax: 93 879 14 38.

Programa Genèric en mediació mercantil

1a.  sessió:
La Mediació a l' àmbit mercantil. Principis de la Mediació mercantil. Clàusules de submissió. Els efectes dels acords de Mediació mercantil. Casos pràctics.
PONENT: Cristian Gual

2a sessió:
La normativa europea i estatal sobre Mediació civil i mercantil. Les etapes en la Mediació mercantil. Casos pràctics.
PONENT: Isabel Viola

3ª sessió:
Comerç internacional. Negociació, Arbitratge i Mediació. Tècniques i habilitats en la negociació. Casos pràctics.
PONENT: Josep Mª Cervera

4a sessió :
El conflicte en el sí d' una empresa. L'empresa en concurs. Casos pràctics.
PONENT: Miquel Puiggalí

5a. sessió:
Conflicte entre empreses d' un mateix Estat i de diferents Estats. Els conflictes transfronterés. Casos pràctics.
PONENT: Alessandro Pieralli

6a. sessió:
L' empresa familiar. Casos pràctics.
PONENT: Manuel Canyameres