Curs de llenguatge jurídic per advocats (Curs 2014)

Nova edició dels cursos de català per al 2014 (nivells B, C i llenguatge jurídic) i la butlleta d'inscripció que els interessats hauran d'omplir i enviar al servei lingüístic del CICAC(Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) des d'avui fins el diumenge 1 de desembre.

Com a novetats, cal destacar que els inscrits al curs B i C faran l'aprenentatge a través de la plataforma parla.cat. És una plataforma des d'on els alumnes es baixen els exercicis i disposen de moltes eines formatives en català.

Com a recordatori, demanen compromís als possibles interessats, atès que les places són molt limitades (250 per a tot el col•lectiu) i els cursos, encara que siguin gratuïts per als advocats, tenen un cost que assumeixen les Administracions.

De seguida que tinguem les 250 places cobertes (encara que no sigui la data límit del dia 1 de desembre) tancarem les inscripcions.

Rebeu una cordial salutació

Comissió de Normalització Lingüística