Seminari ICAVOR: Intel·ligència Artificial i dret

En un món legal cada cop més dinàmic, adaptar-se als avenços tecnològics en intel·ligència artificial és clau per afrontar amb èxit els nous reptes professionals. Aquest seminari pràctic ofereix als advocats l'oportunitat d'explorar el potencial de ChatGPT i altres eines d'intel·ligència artificial, com les bases de dades jurídiques, per millorar la teva pràctica diària. Aprèn a optimitzar la teva feina amb respostes ràpides, assistència en la redacció de documents i estratègies de cerca avançades, gràcies a ChatGPT i les bases de dades amb IA.

Temari:

1.- Domina ChatGPT. Taller pràctic per revolucionar l'exercici diari de l'advocacia: Taller pràctic per revolucionar l'exercici diari de l'advocacia: taller pràctic de funcions de intel·ligència artificial generativa de ChatGPT per a l'exercici diari de l'advocacia. Aprèn a utilitzar les eines avançades de ChatGPT per optimitzar tasques habituals com la redacció de documents i la gestió d'informació de manera eficient.

2.- Bases de dades jurídiques d'intel·ligència artificial: demostració pràctica de bases de dades jurídiques amb IA. Descobreix com les bases de dades jurídiques amb intel·ligència artificial poden revolucionar la cerca de jurisprudència, legislació i doctrina, oferint respostes més ràpides i precises. Demostració de les bases de dades Genial i Vincent.

Dia: Dimecres 13 novembre de 2024

Horari: de 18:00h a 19:30h

Lloc: Seu del Col·legi (Carrer Llevant, 2 Granollers)

Preu: Gratuït

Presentació: Excm. Sr. Joan Martínez García, Degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers i President de la Comissió de Noves Tecnologies del CICAC

Moderació: Sra. María del Carmen Martínez Hinarejos, Diputada de la Comissió de Formació Continuada de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Ponents:
Sr. Jaime Lapaz Castillo, Advocat, Membre de la Comissió de Tecnologia del CICAC i del CGAE
Sr. Enric Mestre i Ribera, Bibliotecari a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Fes ara la teva inscripció!