3a Jornada CRAJ'24: Cap a un nou model del servei públic de justícia

Us informem que, des de la Comissió de Relacions amb l'Administració de Justícia (CRAJ) del Consell de l'Advocacia Catalana s'ha organitzat la Jornada: "CAP A UN NOU MODEL DEL SERVEI PÚBLIC DE JUSTÍCIA",  que se celebrarà a ICAVOR, oberta als i les professionals de l'advocacia, de la procuradoria, del personal de les oficines judicials i, especialment, als membres de les CRAJ dels 14 Col·legis d'Advocats de Catalunya.

Enguany serà la TERCERA jornada anual (recordem que la primera es va dur a terme a Sabadell i, la segona a la seu de Mataró), i se celebrarà a la seu l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de GRANOLLERS, amb el seu suport. L'objectiu de la jornada és crear un espai de reflexió i de debat per parlar, des del punt de vista de cada operador jurídic, sobre el projecte de Llei Orgànica de mesures en matèria d'eficiència del Servei Públic de Justícia i d'accions col·lectives per a la protecció i defensa dels drets i interessos dels consumidors i usuaris: els punts positius i els negatius del nou model de demarcació i planta judicial, de creació de les oficines judicials en els 49 partits i de les oficines de justícia en els municipis i valorar si, amb aquests canvis, pot millorar el funcionament del servei públic de justícia envers els usuaris i els professionals.

Data: 4 de juliol de 2024
Lloc: Sala d'actes del Col·legi d'Advocats de Granollers. (c/Llevant núm. 2, Granollers)
Horari tarda: de 16h a 18h

Ponents:

• Sr. Alexandre Contreras Coy, Jutge Degà de Figueres
  • Sra. Maria Nieves Tomás Santamaría, Lletrada de l'Administració de Justícia del Jutjat de Mollet
  • Sra. Natàlia Salvador Méndez, Lletrada de l'Administració de Justícia del Jutjat de VIDO núm. 1 de Granollers
  • Sra. Francesca Terrón Collado, Jutgessa de Pau de Salt i secretària general de l'ACPJ
  • Sr. Jaume Lluís Aso Roca, Procurador.

Inauguració: Sr. Joan Martínez, Sr. David Casellas, Sra. Marta Martínez i Gellida
Moderen: Sr. Jesús Carrión Santos Aparicio i Ramon Ignasi Palau de la Nogal
Condueix la taula: Sr. David Casellas Roca

Inscripció gratuïta

Ens agradaria comptar amb la vostra presència i participació en aquest esdeveniment, que té com a objectiu explorar i debatre les perspectives de futur del servei públic de justícia.

+ Fes ara la teva inscripció (Aforament màxim de 75. L'assignació anirà per ordre d'arribada).