Curs pràctic d'oratoria

Curs pràctic d’oratòria organitzat pel Grup d’Advocats Joves de Granollers destinat als advocats i al personal de l’administració, qualsevol que sigui la seva especialitat, que desitgin millorar les seves habilitats comunicatives en públic.

Durada: 3 hores (2 sessions de 1,5 hores/ dia).

Dies i horari: Els dies 22 (dimarts) y 24 (dijous) d’octubre de 2013 de 19 h. a 20:30h.

Lloc: Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 (Seu Col3legi d’Advocats de Granollers) Granollers

Places limitades (12 persones màx.)

Preu: Gratuït

Curs impartit per: Esteve Grima Moral. Advocat.

És president del Grup d'Advocats Joves de Barcelona. Advocat d'empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona. Màster en Dret immobiliari i de la construcció. Diploma de Postgrau en litigis civils.

S'ha format en oratòria, participant i presentador en diverses ocasions del premi d'oratòria "Amadeu Maristany". Ha impartit diversos cursos d'oratòria per advocats, actors i per cerimonials de casaments i funerals.

Els interessats, enviar correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.%20">Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb les vostres dades.