Us fem arribar informació del Curs d'Estrangeria (habilitador pel torn d'Ofici). el curs té una durada de 40 hores i, aquest any, com a novetat s'han creat 4 mòduls monotemàtics. Així, s'amplia l'oferta formativa dels col•legis i les sessions poden arribar als advocats que ja tinguin coneixements d'Estrangeria i sols volen reciclar-se en una matèria en concret.

Es lliurarà el certificat que habilita l'accés al torn d'ofici d'estrangeria: els alumnes que hagin assistit presencialment a 4 hores lectives de pràtiques al Col•legi d'Advocats corresponent i hagin superat la prova obligatòria.

Dates: del 17/09/2013 al 19/11/2013 (sessions teòriques), del 21/11/2013 al 05/12/2013 (període de pràctiques) i el 10/12/2013 (prova).

Horari: de 13 a 15H

Modalitat: Presencial als Col•legis de Mataró i Terrassa i al Consell. Al Col•legi d'Advocats de Granollers per videoconferència (mínim 5 persones) i internet des del seu ordinador.

Mòduls monotemàtics:

Sobre dret Comunitari: durada 6h
Sobre Menors no acompanyats: durada 2h
Sobre dret d'asil: durada 4h
Sobre Procediment Sancionador, penal i penitenciari: durada 4h.

Programa:

Programa estrangeria
Programa mòdul reciclatge comunitari estrangeria
Program mòdul reciclatge d'estrangeria de menors no acompanyats
Programa mòdul reciclatge dret asil.
Programa mòdul reciclatge sancionador penal penitenciari