Canvi de servidors de Correu i cloud prevista pel proper 25 de setembre.

Us informem que el proper divendres dia 25 de setembre a les 22h aproximadament, es canviaran els servidors on esta allotjat el correu, Cloud i pàgina web del Col·legi d'Advocats. Durant el canvi, pot haver-hi un tall del servei d'unes 2 hores. Un cop finalitzat el canvi, el servei ha de funcionar normalment, i sense haver-hi afectació amb els correus pendents de rebre o enviar.

L'objectiu del canvi és modernitzar els nostres equips i dotar del servei de noves màquines amb més recursos de disc dur i memòria RAM, millorant el seu rendiment, per tal d'adaptar-nos a la creixent demanda i necessitats dels nostres usuaris.

Aquesta intervenció, està dins del pla estratègic de la Comissió de Tecnologia, per la qual, pretén renovar els equips cada dos anys, per tal d'aprofitar els canvis i millores tecnològiques.

COMISSIÓ DE TECNOLOGIA