I Premio Miramar d'articles jurídics.

I PREMIO MIRAMAR que organitza la Fundació Manuel Alcántara, al costat del Ilustre Colegio de Abogados de Málaga, en el qual es premien articles jurídics publicats en llengua castellana.

• Aquest certamen està obert a qualsevol professional que hagi publicat un article en llengua espanyola entre l'1 de gener i 31 de desembre de 2014, en un mitjà escrit, difós en suport paper o digital.
• El termini de participació finalitza l'1 de novembre a les 14 hores
• Es concedirà un premi únic d'1.000 euros (subjecte a la normativa impositiva vigent)

Consultar bases del premi

Accés al Ilustre Colegio de Abogados de Málaga.