ICAVOR posa a disposició dels col·legiats, l'obra: Especial Nueva Ley de Juridicción voluntaria.

El passat 3 de juliol es va publicar la nova Llei de Jurisdicció voluntària, que encara es regulava d'acord amb la legislació del 1881. Per ajudar-vos a posar-vos al dia, us oferim una obra sobre la Llei de Jurisdicció Voluntària de l'editorial Wolter Kluwer en coedició amb el Consell de l'Advocacia Catalana.

Contingut de l'obra:

Especial Nueva Ley de Juridicción voluntaria. Wolter Kluwer, 2015. 211 p.

Inclou:

• Las claves de la Reforma. Análisi en un práctico cuador de los principales cambios y novedades.
  • Análisi y comentarios de nuestros autores
  • Tabla de procedimientos de jurisdicción voluntaria (incluye expedientes de dominio).
  • Formularios para llevar a la pràctica algunos de los Nuevos procedimientos
  • Preguntas y respuestas
  • Texto de la nueva Ley de la Jurisidcción voluntaria.

El preu per exemplar és de 9,99 € iva inclòs. Oferta per col·legiats d'ICAVOR.

Els exemplars reservats amb el present formulari seran carregats en compte bancari en el moment de fer la reserva amb la següent quota col·legial i restaran a disposició de col·legiats i col·legiades a la seu del Col·legi (Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3 Granollers) – Només es tindran en compte els exemplars reservats per el formulari. Disponibles 50 exemplars.