Avui comença el XI Congrés Nacional de l'Advocacia a Vitoria-Gasteiz

Entre els dies 6 i 8 de maig, tindrà lloc a la ciutat de Vitoria el XI el Congrés Nacional de l'Advocacia se celebra cada quatre anys i és la cita més important per a l'Advocacia.

Als diferents Congressos celebrats per l'Advocacia Espanyola s'ha pogut impulsar la creació i modificació de la seva normativa institucional, Estatuts, organització del Consell i dels Col·legis, Codi Deontològic... En representació del nostre Col·legi assistirà una delegació formada pel Degà i membres de la Junta de Govern.

Cliqueu aquí per consultar el programa i seguir en directe els diferents ponències.

També podeu seguir el Congrés mitjançant el Hashtag #CongrAbogacía2015