TOGA!!!! TOGA!!!! TOGA!!!!

Assegut al sofà de pell del menjador, et contemplo engalanada amb el vestit negre opac de les grans ocasions, que avui t'has posat per a mi. Solemne i elegant, desprens un subtil perfum torrefacte, amb notes de regalèssia i xocolata...fins i tot cítriques, fresques i vivaces.

Inopinadament, sense donar temps a la reacció, t'aferro fortament entre les mans, oprimint-te cada vegada més, gemegant roncament de plaer quan acarono les teves línies sinuoses i esveltes, cada vegada més ràpidament i enèrgica, fent lliscar suaument la punta dels meus dits pel teu coll de vidre, amarat de gotes perlades que serpentegen lentament per l'espatlla fins al cos voluptuós. Amb la llengua, acarono amb delí el teu orifici vitri, sentint el teu flux córrer gola avall, que m'embriaga els sentits. Adoro la teva textura sedosa, ja ho saps. I acluco els ulls com un gat mesquer quan la teva fredor untuosa m'excita les papil•les.......CONTINUARÀ.......

Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació