1r. Gran premi de Karting ICAVOR

T'agrada l'olor a benzina i a goma cremada? Quan veus un G.P. de Fórmula 1 et quedes badat amb la cullera a mig camí entre el plat de sopa i la boca? Sempre has pensat que podries conduir amb més agressivitat que Gilles Villeneuve? O amb l'elegància de Sir James Hunt? T'agradaria mantenir una picabaralla com les que se les tenien Ayrton Senna i Alain Prost? Quan vas al jutjat, es poses a rebuf de la gent per avançar i arribar primer a l'arc d'entrada de l'edifici?

Doncs si és així, t'informem que el proper dijous 17 de juliol, a partir de les
18:30 hores, tindrà lloc al circuit de Karting de Lliçà de Vall (Ctra.
C-17, Km. 17.5, Polígon Industrial El Plà, C/ Lleida) el PRIMER GRAN PREMI DE KARTING ICAVOR.

Els agosarats que tingueu el valor (per no emprar una altra expressió) d'apuntar-vos podreu rodar per la pista durant uns sis minuts per escalfar motors (warm up) i fer a continuació els entrenaments cronometrats que serviran per marcar l'ordre de sortida dels concursants (pole position) a la carrera final. La qualificació cronometrada tindrà una durada de deu minuts.

Conclòs l'escalfament i la qualificació, tindrà lloc el G.P. de nou voltes a tope, gas a fons...
GASSSSSSS....GASSSSSS.... i tres, només tres, els millors tres pilots, gaudireu de les mels de l'èxit i dels corresponents llorers. Els altres haurem passat una estona de por, divertida a més no poder, ja ho veureu.

I tot això per quant? DONCS PER QUINZE EUROS!!!!

ANIMEU-VOS COMPANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O podeu fer l'ingrés en efectiu a la secretaria del Col•legi o per transferència al següent número de compte: ES936 0182 2940 43 0201605522 (BBVA)

I com diu Santi Alfaro, el presentador de Motor a Fons...SALUT I BENZINA!!!!!

Segueix-nos #Santramon14

La Comissió de Festes