Exempció de la quota per Maternitat

La Junta de Govern d'aquest Col•legi d'Advocats va acordar en la seva sessió del passat dia 11 d'abril de 2014, actualitzar la carta informativa de l'exempció de la quota per Maternitat de data 3 de febrer de 2004.

Així doncs, es dona compte que "els col•legiats i col•legiades tindràn dret, amb motiu de naixement o adopció d'un fill, a l'exempció d'una quota trimestral col•legial. Per a tindre dret a l'exempció, caldrà acreditar el naixement o adopció dintre del termini de tres mesos naturals posterior al part o adocpió. L'exempció es farà efectiva bé, en el mateix trimestre en que es faci la sol•licitud o bé en el posterior. La sol•licitud extemporània de l'exempció comportarà la pèrdua de la mateixa".