Conveni entre l'Agència Tributària de Catalunya i CICAC presentació telemàtica a tercers.

Us informem que l'Agència Tributària de Catalunya ha signat amb el Consell dels Il•lustres Col•legis d'Advocats de Catalunya, un conveni de col•laboració per a la presentació i el pagament de declaracions i autoliquidacions per via telemàtica en nom de terceres persones.

En base a aquest conveni podràs presentar i pagar per via telemàtica, en representació de terceres persones, les declaracions i autoliquidacions de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, compravenda de vehicles usats i de determinats mitjans de transport usats, llevat de les referides a embarcacions, realitzades amb el programa d'ajuda de la Generalitat de Catalunya (models 627 i 620), així com d'autoliquidacions confeccionades amb el model 600, de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, també realitzades amb el programa d'ajuda de la Generalitat de Catalunya.

Per tal de poder actuar has de complimentar el document individualitzat d'adhesió, que és el formulari del model annex, i fer-lo arribar a la Secretaria del Col•legi.

Recorda també que, per a cada client, has de disposar d'un exemplar complimentat i signat pel client del full acreditatiu de la representació, segons el model annex.

Salutacions Cordials

Àngels Sánchez Vioque