Assessorament Mútua d'Advocats

El proper dimarts 25 de febrer, a la seu del Col•legi (Rambla J. Tarradellas, 5, 1-3 Granollers) hi haurà comercials de l'Altermùtua a la teva disposició, per assessorar-te personalment en tot el referent a la Mútua dels Advocats (Altermútua).

Per organitzar les visites, que seran personalitzades, et preguem que ho comuniquis al Col•legi i demanis hora al tel. 938 792 603 o bé per e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Esperem la teva presència, no obstant si no pots venir et recordem que també pots contactar amb Altermútua a través del tèlefon 932 077 775 Sra. Judit Buigas o per e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.