Acte que la Comissió de Drets Humans d'aquest Col•legi d'Advocats ha organitzat amb la projecció d'un curtmetratge amb el títol "SHARE?"

Ens agradaria comptar amb la vostra assistència a l'acte que la Comissió de Drets Humans d'aquest Col•legi d'Advocats ha organitzat amb la projecció d'un curtmetratge amb el títol "SHARE?" (compartir), que tindrà lloc el dia 28 de febrer de 2014, a les 18:00 hores, a la sala d'actes del Museu de Granollers (Anselm Clavé, 40 de Granollers). Comptarem amb la presència de l'Hble. Sr. Germà Gordó i Aubarell, Conseller de Justícia de la Generalitat de Catalunya i l'Il•lm. Sr. Josep Mayoral, alcalde de la nostra ciutat.

Amb aquest curtmetratge, fruit d'una col•laboració entre el nostre Col•legi d'Advocats, la Comissió de Drets Humans i l'Escola de cinema Nou{pro}digi, volem donar a conèixer, difondre i conscienciar a la societat, sobre la Violència de Gènere i la problemàtica actual amb les xarxes socials.

Us demanem que confirmeu o excuseu la vostra assistència al correu, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Cordialment

JOAN MARTINEZ I GARCIA