Participa al VIè Congrés de l'Advocacia Catalana!

Vine al VIè Congrés de l'Advocacia Catalana! Els dies 28 i 29 de novembre de 2024, connecta amb experts i comparteix coneixements. Inscriu-te ara!

Els dies 28 i 29 de novembre de 2024, tens una cita amb el VIè Congrés de l'Advocacia Catalana, l'esdeveniment més important per als professionals del dret a Catalunya.

Durant dos dies, tindràs l'oportunitat de:
• Debatre les noves perspectives del dret i l'advocacia.
• Participar en taules rodones i ponències de la mà dels millors experts del sector.
• Compartir coneixement i establir sinergies amb col·legiats de tot el territori català.

Es tractaran diferents temes que es podran seguir, segons l'itinerari seleccionat:
• SUCCESSIONS: Qüestions imprescindibles en la planificació en les successions hereditàries a Catalunya: Visió pràctica.
• ADR: Incidència dels ADR's en les noves reformes legislatives, nous horitzons en l'accés a la justícia?
• TORN D'OFICI: Incidències en la pràctica habitual i com afrontar-les.
• CONTRACTES D'OBRES I SERVEIS: Realitat, tendències i desafiaments a Catalunya.
• PROVA PRECONSTITUÏDA: Decàleg per afrontar la prova preconstituïda en el procés penal.
• C. ÈTICA: Secret professional de l'advocacia i responsable del sistema intern d'informació.
• PARELLES DE FET: La situació de les parelles de fet davant la qüestió d'inconstitucionalitat.
• ADR Taller: El fonamental paper de l'Advocacia en els processos d'ADR. Anàlisi d'un cas.
• LABORAL: Vulneració de drets fonamentals a l'ordre social: quan es donen, com acreditar-los i què es pot reclamar.
• VIGE: Custòdies i règims de visita en situacions de VIGE.
• FISCALITAT: Instruments i criteris estratègics per millorar la fiscalitat dels professionals de l'advocacia.
• Taller pràctic E-JUSTICIA: Funcionalitats del sistema e-Justícia

Format presencial al Palau de Congressos "La Llotja" de Lleida

Horari:
• Dijous, 28 de novembre de 2024: Sessions matí i tarda
• Divendres, 29 de novembre de 2024: Sessió matí

Preus amb sopar inclòs del dijous, 28 de novembre de 2024 (a partir de les 21.30 hores):

• Persones col·legiades a qualsevol dels col·legis d'advocats/advocacia de Catalunya: 180€
• Advocacia jove: 135€
• Estudiants del màster d'accés a l'advocacia: 60€ (sense sopar del dijous, 28 de novembre de 2024)

Reserva la teva plaça ara i forma part d'aquest espai de reflexió i innovació professional. Estàs a punt per a contribuir al futur de l'advocacia?

+ Consulta el programa i inscriu-te ARA!