Full oficial de reclamació, denúncia i queixa en matèria de consum
- Darrera actualització el 29 Octubre 2013
- Vist: 3671
El dia 20 de setembre de 2013, va entrar en vigor l'obligació establerta al Decret 121/2013, de 26 de febrer (DOGC de 28 de febrer 2013), aprovat pel Govern de la Generalitat, de què els despatxos professionals tinguin també a disposició dels seus clients els fulls de reclamació, denúncia i queixa en matèria de consum, així com un rètol informatiu a l'efecte.
De les converses mantingudes entre el Consell amb l'Agència Catalana de Consum es va establir que els models oficials dels fulls poguessin ser personalitzats amb els logotips dels Col•legis, així com que la tramitació de les queixes o reclamacions presentades també les realitzarem els propis Col•legis.
Per això us adjuntem la circular informativa elaborada pel Consell, així com el model de full personalitzat per al nostre Col•legi amb el logotip i el model de rètol informatiu.
Accedir els fulls:
- Cartell reclamacions
- Circular del Consell referent a les reclamació, denúncia i queixa.
- Full oficial de reclamació i queixa.