Instrucció sobre la tramitació de les conciliacions laborals suspeses per l'estat d'alarma provocat pel COVID-19
- Darrera actualització el 14 Maig 2020
- Vist: 896
Instrucció 10/2020, de 7 de maig, de la Secretaria General del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, sobre la tramitació de les conciliacions laborals suspeses per la declaració de l'estat d'alarma provocat pel COVID-19. La instrucció estableix dos procediments excepcionals:
PROCEDIMENT EXCEPCIONAL PER ALS ACTES DE CONCILIACIÓ SUSPESOS AMB PREVISIÓ D'ACORD:
Per als procediments ràpids i avançats, i també per als ordinaris amb previsió d'acord, per facilitar a les persones treballadores la liquidació d'indemnitzacions i salaris pendents, evitant d'aquesta manera la compareixença en seu judicial
PROCEDIMENT EXCEPCIONAL TELEMÀTIC PER ALS ACTES DE CONCILIACIÓ SUSPESOS AMB PREVISIÓ DE RESULTAT SENSE AVINENÇA:
Ateses les circumstàncies d'emergència sanitària i amb la finalitat d'evitar desplaçaments innecessaris i reduir les acumulacions de persones, s'estableix un procediment telemàtic per aquells expedients ordinaris en els que hi ha previsió de finalitzar sense avinença."
Descarregar document (pdf 515 kb)