Convocatòria Comissió de Dictàmens 2019

Es convoca procés selectiu per la Comissió de dictàmens.

- Renovar la Comissió de Dictàmens que assisteix a la Junta de Govern en l'elaboració dels dictàmens a què fa esment l'article 246.1 de la LEC i els que es derivin del reglament regulador de la prestació dels serveis relacionats amb la revisió, informe i reclamació de minutes d'honoraris professionals del Col·legi.

- I, per tant, convocar novament les quatre places per integrar la Comissió pel període comprès des de l'1 de gener al 31 de desembre de 2019, ambdós inclosos.

REQUISITS:

1. Ésser lletrat/da resident a l'àmbit territorial del Col·legi amb més de 5 anys d'exercici de la professió, i amb experiència professional en l'àmbit del Dret privat.

2. Estar al corrent de les càrregues col·legials.

3. Acreditar disposar de pòlissa de RC. ( Aportar darrer rebut)

4. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)

5. Presentar la instància fins el dia 21 de desembre de 2018 a les 14:00H, a la Secretaria del Col·legi o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a la Seu dels Jutjats de Granollers o la delegació de Mollet del Vallès.

FUNCIONS:

1. Elaborar el dictamen de la minuta impugnada d'honoraris que sol·licita el Jutjat. L'expedient s'haurà de consultar a la seu del Col·legi. El termini per efectuar-lo serà de 10 dies. Excepcionalment es podrà prorrogar.

2. Elaborar la resta de dictàmens previstos al reglament regulador de la prestació dels serveis relacionats amb la revisió, informe i reclamació de minutes d'honoraris professionals del Col·legi.

La retribució serà de 60,- € per informe, IVA i IRPF a part (excepte els de Torn d'Ofici)
PROVES DE SELECCIÓ

Examen que es realitzarà a la seu del Col•legi, Carrer Llevant 2, Granollers, el dia que se senyali a tal efecte entre les instàncies presentades en aquest procés de selecció, consistent en l'elaboració d'un dictamen.

COMISSIÓ DE DICTÀMENS

Jesús Carrión Santos Aparicio                          Ignacio Serrano Sánchez