Tramitació telemàtica dels expedients de conciliació administrativa
- Darrera actualització el 21 Febrer 2013
- Vist: 2076
Us informem que el Col•legi d’Advocats de Granollers ha signat un conveni de col•laboració amb el Departament de Treball en matèria de tramitació telemàtica dels expedients de conciliació administrativa prèvia a la via judicial laboral en representació de tercers.
D’aquesta manera tots els advocats col•legiats al Col•legi d’Advocats de Granollers podreu presentar, per via telemàtica en representació de terceres persones, les paperetes de conciliacions en el procediment de conciliació administrativa prèvia a la via judicial laboral.
Per tal de fer aquest tràmit és necessari el següent:
- Com que aquest tràmit es fa signatura electrònica és necessari disposar del lector, el carnet col•legial amb el certificat digital de l'advocacia activat.
- Fer signar als clients el document que us adjuntem i que és el document pel qual el client us atorga la representació per presentar la papereta de conciliació. Aquest document l’heu de guardar ja que el Departament de Treball pot requerir en qualsevol moment l’acreditació de la representació esmentada.
- Per presentar la papereta de conciliació telemàticament heu d’accedir a la següent pàgina web: http://conciliacions.gencat.cat/
Per a qualsevol consulta o aclariment us podeu posar en contacte amb la secretaria del Col•legi.
Esperem que us sigui de molta utilitat ja que és un servei que agilitzarà molt aquest tràmit.
Cordialment,
Junta de Govern