Convocatòria per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació en habitatge a Bigues i Riells
- Darrera actualització el 10 Octubre 2017
- Vist: 1179
Convocatòria de concurs de mèrits i capacitats per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació en habitatge a Bigues i Riells
La Junta de Govern, amb data 6 d'octubre de 2017, ha resolt:
Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament d'Intermediació Hipotecaria a Bigues i Riells, des de 1 de novembre de 2017 fins al 31 d'octubre de 2018.
Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat serà de 6 hores mensuals, en franja de matins/tardes , a prestar des de novembre de 2017 fins l'octubre de 2018 (excepte mes d'agost). L'import a percebre un cop arribi la subvenció és de 35€/hora bruts (retenció IRPF-15% exempt d'IVA). El número d'hores previst pel període corresponent a 2017/2018 es de 66 hores.
FUNCIONS:
L'objecte d'aquest servei és l'Assessorament i d'Intermediació en Habitatge, adreçat a persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Granollers i propietaris/àries de l' habitatge habitual a Granollers consistent en:
• Assessorar davant un nou contracte, sigui d'hipoteca o de lloguer, de l'habitatge principal per informar envers la idoneïtat de les seves clàusules.
• Assessorament i mediació adreçat a les persones o famílies amb dificultats que es trobin en processos d'execució hipotecaria o demanda judicial per manca de pagament del lloguer. L'objectiu es evitar els llançaments i trobar solucions efectives que permetin el manteniment de l'habitatge. S' intermèdia entre les famílies i els propietaris, en cas de lloguers, o les entitats financeres en cas d'hipoteques.
• Assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica de les llars
REQUISITS DE PARTICIPACIÓ:
1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de TRES anys com a lletrats residents
2. Tenir despatx obert al partit judicial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les quotes col·legials.
4. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
5. Presentar les instàncies fins a les 13:00 hores del dia 16 d'octubre de 2017 a la Secretaria del Col·legi (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o fax 93 879 14 38), a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
6. El dimarts 17 d'octubre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.
Deganat
Josep Medina Padial