12 de juliol celebrem el Dia de la Justícia Gratuïta

Us informem que el dia 12 de juliol de 2016, se celebra la sisena edició del Dia de la Justícia Gratuïta.

Com cada any, es programaran als diferents col·legis d'advocats d'arreu de l'Estat tot un seguit d'accions i iniciatives per commemorar aquest dia, amb l'objectiu principal de defensar el servei de Justícia Gratuïta, així com, donar a conèixer a la ciutadania el valor i la importància d'aquest servei com a fonamental per la nostra societat. També pretén retre homenatge a la tasca social i a la professionalitat dels advocats i advocades d'ofici.

Actes previstos per al dia 12 de juliol:

11h. Lectura del Manifest en Defensa de la Justícia Gratuïta en l'edifici dels Jutjats de Granollers.
12h. Portes obertes a les instal·lacions del Col·legi d'Advocats en els Jutjats de Granollers.

És farà difusió durant tota la jornada mitjançant tríptics i cartells, així com de repartiment de material informatiu als ciutadans.

Us esperem!!