Esteu preparats per la Justícia sense papers? Què necessiteu?

Per accedir a l'administració de Justícia electrònica, cal que tingueu un certificat digital actiu. El Col·legi us ofereix l'ACA (Certificat de l'Advocacia) que us t'acredita com advocat per realitzar gestions online amb l'administració. Aquest també incorpora firma electrònica. Amb l'ACA disposareu del suport del Col·legi i del Consejo General de l'Advocacia.

Si teniu el certificat digital de l'advocacia i el lector ben instal·lat en un ordinador, us recomanem que entreu en el Lexnet Abogacia i comproveu que us sincronitzi, és a dir, que Lexnet Abogacía es connecti amb el Ministeri de Justícia.

També us recomanem fer la prova e-Justicia.

És important que estigueu a punt per rebre notificacions i poder presentar escrits i demandes, i no deixar-ho per l'últim moment per evitar ensurts.

Accediu a més informació