Actualitzada la web de l'Administració de Justícia de Catalunya.

Us informem del nou disseny de la web de l'Administració de justícia a Catalunya.

La transformació del web la fa més intuïtiva i accessible, així com modernitza la seva imatge. Les principals novetats són:

• Disseny adaptatiu: accessible des de qualsevol dispositiu.
• Reorganització de la informació: Els continguts s'han organitzat de forma dinàmica i centrada en l'usuari amb l'objectiu d'esdevenir una plataforma de serveis.
• Nou espai d'actualitat: Amb les darreres notícies i reportatges que afecten l'Administració de justícia.
• Nova pàgina d'inici.
• Integració per facilitar la difusió per xarxes socials.

Accediu a la nova web de l'Adminitració de Justícia.