Disponible a la Biblioteca les bases de dades Vlex Global i Vlex Premium

Us informem que la Biblioteca del Col·legi disposa de dues noves bases de dades que complementa i dona valor afegit al fonts documental ja disponible. Aquestes es poden consultar des de la Biblioteca de la seu de Rambla Josep Tarradellas. Aquestes són:

Vlex Global és una base de dades que conté més de 100 milions de documents jurídic a text complert de més de 150 països, donant un valora afegit els fonts documental de la Biblioteca del nostre Col·legi.
Vlex Premiun que més 25 milions de documents a text complet, i més de 50 Editorials / Partners col·laboradors. D'aquesta base de dades destaquem la quantitat de documentació de tot tipus, però en especial de formularis i doctrina.

Informació detallada de les bases de dades:

vLex Global

Actualment, comptem amb més de 100 milions de documents a text complet. De més de 150 països del món. Destaquen els continguts dels països d´Europa Occidental i Central, i els de Nord- America i Sud-America gairebé tant complerts com el de vLex Premium Espanya

Destacar que ja superem els 30 milions de sentencies, i que tenim la base de dades de doctrina-bibliografia-llibres i revistes més completa del mercat amb més de 30 Milions documents, i més de 30.000 Formularis entre els que destaquen + de 1.500 en català de dret civil i mercantil català (aquests últims també al Premium). Tots els continguts del Premium Espanya estan dins del Global, a continuació te´ls detallo.

vLex Premium

Contem actualment, amb 25 milions de documents a text complet, i més de 50 Editorials / Partners col·laboradors.

Els continguts es distribueixen de la següent manera:

• Base de Dades de Jurisprudència amb 5,3 milions de sentencies
• Base de Dades de Legislació amb més d´2 milions de normes
• Base de Dades de Doctrina i Bibliografia, amb més de 1 milió d´artícles doctrinals, llibres i revistes de totes les editorials jurídiques (única en el mercat jurídic)
• Base de Dades de Formularis amb més de 6.000 Contractes, formularis, esquemes, models, escrits administratius, i sol·licituds
• Base de Dades de Doctrina Administrativa amb más de 100.000 resolucions, de DGRN, DGT, TEAC, Tribunal de Cuentas, Consejo de Estado, Fiscalía General del estado, CNMV, etc,etc..
• Base de Dades de Noticies dels principales diaris de tirada nacional (El Mundo impreso y on-line, El Pais, Cinco Días, Expansión, La Gaceta de los Negocios, Actualidad Económica) i altres de tirada local o provincial (Regió 7, Empordà, Diario de Mallorca, Diari de Girona, La Opinión de Coruña, de Granada, Málaga, Tenerife, Zamora, Faro de Vigo, , etc, etc...). + de 16 milions de documents

Destacar l´amplitud i qualitat de les revistes que incorporem, de diferents editorials, entre d´altres:

Actualidad Jurídica (Uría Menendez)
Actualidad Roca & Junyent.
Anales de la Abogacía General del Estado
Anuario Jurídico y Económico
Anuario de Derecho Civil.
Anuario de Derecho Penal.
Boletín de Propiedad Intelectual (CMS Albiñana & Suarez de Lezo)
Comentarios a las Resoluciones de la DGRN
Justicia: Revista de Derecho Procesal (Bosch)
La Notaria
Newsletter Perez-Llorca
Novedades Laboral y Fiscal (Garrigues)
Revista Crítica Derecho Inmobiliario (Colegio Registradores Propiedad)
Diario Juridico
Revista Juridica vLex.

Per últim comentar que incorporem eines tan útils com les següents:

1. Traductor Jurídic: amb un marge d´error mínim (inferior al 10%). Permet traduir qualsevol document a qualsevol d´aquests idiomes: Castellà, Català, Anglès, Francès, Alemany, Rus, Portuguès, Italià, Suec, Àrab, Xinés, i Holandès, Gallec. Molt útil en relació a Global perquè podem traduir qualsevol document a gairebé qualsevol idioma.
2. Cercador Intel.ligent (Google Jurídic): vLex SmartSearch permet obtenir els resultats que realment estem buscant (rellevància), gracies a la seva gran precisió i a l´avançada tecnologia que incorpora, i a més s´adapta a la forma de cercar de cada usuari, d´aquesta manera quant més s´utilitza millors resultats ens ofereix.
3. Personalització: cada usuari podrà personalitzar les nostres Bases de Dades; afegint notes, marques, creant alertes respecte cerques o documents, carpetes, favorits i fins i tot es podrà personalitzar el nostre portal d´actualitat i així rebre cada dia o setmana un resum del més destacat, com una newsletter personal de continguts actual i nou.