La Biblioteca incorpora en el seu fonts la bases de dades d’Intel·ligència artificial GenIA-l de Francis Lefebvre-El Derecho

La Biblioteca del Col·legi d'Advocats de Granollers incorpora al seu fons un nou recurs: GenIA-L i GenIA-L Juris, son base de dades jurídiques que incorporen intel·ligència artificial avançada de l'editorial Francis Lefebvre-El Derecho.

GenIA-L i GenIA-L Juris, son base de dades jurídiques que integren funcionalitats de la intel·ligència artificial avançada basades sentències, legislació, formularis i 38 Mementos. Amb aquesta base de dades, la biblioteca apropa als seus col·legiats aquesta nova tecnologia que està revolucionant la manera de cercar la documentació jurídica.

Què ofereix GenIA-L?

• Resum inicial: Un resum inicial amb una breu introducció a la qüestió plantejada en el qual es mostren les fonts amb un número que és navegable.
  • Preguntes i respostes: genera 6 preguntes i les seves corresponents respostes sobre la qüestió inicial plantejada, aportant diversos punts de vista.
  • Respostes Mementos: Genera una sèrie de conclusions que s'extreuen sempre de Mementos, Actum i Lleis Comentades.
  • Arguments de jurisprudència: Genera fins a tres arguments a favor i tres en contra sobre la pregunta inicial, enllaçant fonts i sentències.
  • Arguments de doctrina administrativa: genera fins a 3 arguments a favor i 3 en contra sobre la pregunta inicial, enllaçant les fonts i sentències.
  • Consells legals: enumera una sèrie de consells que no s'ha d'oblidar per resoldre el dubte plantejat, ampliant la seva visió.
  • Taula de conclusions: resposta visual presentat en una taula amb dues columnes: casuística y conclusions.
  • Explicació jurídica: Elabora una resposta que es divideix en Fonamentació i Conclusions. Ofereix una explicació més tècnica de la consulta plantejada recolzada en legislació reguladora i, a vegades, jurisprudència aplicable al cas. Aquestes seran navegables. Les "Conclusions" fan una anàlisi final de tots els fonaments anteriors.
  • Explicació col·loquial, dirigida al client i no expert en dret, utilitzant un llenguatge menys tècnic.

Genia-l Juris és el mòdul de jurisprudència, que funciona mitjançant dos camps de cerca simultànies: un per descriure en detall el cas i un segon amb la conclusió que es desitja.

També s'inclou Sibila, és un recurs que analitza automàticament la documentació, que ens permet extreure els conceptes jurídics principals d'un document o fragment de text que li proporcionem i, des d'ells, anar als textos legals citats.

Amb aquesta nova subscripció, la Biblioteca d'ICAVOR posa al servei dels seus col·legiats i col·legiades l'avantguarda de la documentació i la tecnologia relacionades amb el dret.

Ja tenim disponible el nostre nou producte! Vine avui mateix a la biblioteca del carrer Llevant 2, prova'l i descobreix una nova manera de fer consultes jurídiques. Estarem encantats d'ajudar-te i assessorar-te.