Nou dossier de la biblioteca de Dret penal

Us presentem el nou DOSSIER temàtic de la BIBLIOTECA d'ICAVOR de Dret Penal. Aquest és el número 2 inclou 62 documents, amb informació actualitzada a 23 de maig de 2024. El Dossier temàtic és una recopilació de documentació relacionada amb el dret penal, que inclou el següent contingut:

• Normativa
  • Articles (Sepín, de lliure accés i consultables de la biblioteca).
  • Monografies de la Biblioteca
  • Monografies electròniques: Sepin i Tirant lo Blanch.
  • Formularis
  • Formació
  • Recursos de Jurisprudència

El dossier no sols presenta referències bibliogràfiques amb enllaços al text complet, sinó també recursos que podeu consultar a la biblioteca del Col·legi.

+ Accedir el Dossier Dret penal núm. 2 (maig de 2024)