Concurs de fotografia via Instagram

Participa en el nou Concurs de fotografia obert a tots els Advocats i Advocades Col·legiats/ades a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers, els i les alumnes de l'EPJ i als treballadors i les treballadores del Col·legi. Ara bé, els membres del jurat només podran optar a l'exposició amb obres fora de concurs.

Podran participar al concurs totes les fotografies publicades com a "instahistòria" en el perfil de l'aplicació d'instagram que tinguin relació amb la professió de l'advocacia. En conseqüència, s'haurà d'etiquetar en la pròpia fotografia al perfil de La Jove Advocacia de Granollers ("jove_advocacia_granollers"). Així mateix s'haurà de fer arribar la imatge per Missatge Directe al mateix compte d'instagram de La Jove Advocacia de Granollers ("jove_advocacia_granollers"), en el que s'especifiqui el nom i cognoms de la persona participant així com el títol de la fotografia.

Les fotografies podran ser en color o en blanc i negre, i s'admetran fetes amb qualsevol tipus de càmera. És permès el lleuger retoc digital sempre i quan, a criteri del jurat, no suposi una manipulació excessiva de la imatge.

Només hi haurà una categoria: Fotografies relacionades amb la professió de l'advocacia i cada concursant podrà participar amb una fotografia.

Presentació

Les fotografies s'hauran de publicar via l'aplicació d'instagram amb el sistema d'instahistòria etiquetant en la pròpia fotografia al perfil de La Jove Advocacia de Granollers ("jove_advocacia_granollers"). Així mateix s'haurà de fer arribar la imatge per Missatge Directe al mateix compte d'instagram de La Jove Advocacia de Granollers ("jove_advocacia_granollers"), en el que s'especifiqui el nom i cognoms de la persona participant així com el títol de la fotografia.

El termini màxim de presentació és el dia 5 de juliol de 2024 a les 12.00h. No s'admetrà cap fotografia fora de termini.

La comissió organitzadora garanteix que el jurat només tindrà accés a la informació personal de qui presenta les fotografies un cop emès el veredicte.

El jurat desqualificarà tota obra que porti incorporats al seu dors identificacions de l'autor, comentaris, explicacions, etc. que pretenguin influir en la decisió del jurat.

El jurat estarà composat per membres de la Junta de govern del Col·legi d'Advocats.

Ni el jurat ni cap membre de la comissió organitzadora, ni les persones professionals de la fotografia, podran participar al concurs; no obstant, podran presentar fotografies per a l ?exposició sempre i quan facin constar l'expressió FORA DE CONCURS.

Premis de les fotografies

El Jurat valorarà l'originalitat de la fotografia i el títol per a atorgar els premis.

Premis

• 1er 100 €
  • 2on 75 €
  • 3er 50 €

El Jurat es reserva la possibilitat d'atorgar algun accèssit.

La comissió organitzadora estendrà a tot concursant que hagi obtingut un premi, un certificat que així ho indiqui. Aquest s'entregarà en el menor temps possible i sempre a petició de l'autor.

El veredicte del jurat serà inapel·lable i es comunicarà en el transcurs de l'aperitiu d'agermanament amb jutges, fiscals i procuradors el dia 9 de juliol de 2024, en motiu de la festivitat de Sant Raimon.

El jurat podrà declarar desert algun premi si no hi hagués un mínim de participació o un mínim de qualitat en les obres presentades.

Nota: El Col·legi d'Advocats es reserva el dret a publicar les fotografies en butlletins d'àmbit col·legial o a la web col·legial. La participació al concurs equivaldrà al coneixement i acceptació d'aquestes bases.

Organitza: Jove Advocacia Granollers