Curs de promoció i negoci a través de les xarxes socials.
- Darrera actualització el 17 Setembre 2019
- Vist: 1130
Coneix les eines web 2.0 i realitza campanyes de màrqueting online adaptades al teu model de negoci. Curs subvencionat organitzat per PIMEC Vallès Oriental.
Horari:
Dimarts del 08/10/2019 al 26/11/2019 MATINS de 9h a 14h
Lloc:
Centre de Formació PIMEC Avda. Sant Julià 1-3 Edifici TILMA GRANOLLERS
Professorat:
Dolors Guillen Mena
Objectius:
Objectius generals:
Identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses.
Objectius especifics:
• Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
• Identificar els diferents tious de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d'internet.
• Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
• Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
• Comprendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l'àmbit empresarial.
• Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.
Continguts:
1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal
1.1. La identitat visual corporativa
1.2. Definició, característiques i tipologies
1.3. Elements bàsics de la marca
2. El màrqueting digital
2.1. El pla de Màrqueting Digital
2.2. Definició d'objectius. SMART Goals
2.3. Fases: Acquisition, Engagement, conversion i Fidelity
2.4. Tècniques de Màrqueting Digital
2.4.1. SEO i SEM
2.4.2. Mail Màrqueting
2.4.3. Analítica web
2.4.4. Xarxes Socials
3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1. Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
3.1.1. La visualització de l'empresa
3.1.2. La generació d'oportunitats de negoci
3.1.3. El foment de la participació de l'empresari
3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial
3.2. Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.2.1. Servei de missatgeria instantània
3.2.2. Telefonia per Internet
3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
3.2.5. Xarxes socials per a empreses
3.2.6. Comunitats de marca
+ Inscripcions [Accés web PIMEC]